آوریل 25, 2024

آمازون مراکز خرید بی مصرف را از بین می برد و آنها را به مراکز تحقق تبدیل می کند

0

مراکزی که به دلیل تجارت الکترونیکی متزلزل شده اند یا در طی همه گیر شدن رنج می برند ، توسط جانبی که موجبات سقوط آنها را فراهم کرده است – آمازون – جان تازه ای می گیرد.

طی چند ماه گذشته ، این غول خرده فروشی با شور و اشتیاق خاص خود ، مراکز خرید خارج از کشور را خریداری کرده و آنها را به مراکز توزیع تبدیل کرده است.

در ماه مارس ، آمازون تصویب کرد که یک مرکز تجاری در باتون روژ ، لوئیزیانا ، به یک ساختمان توزیع 3.4 میلیون فوت مربع و یک مرکز خرید در ناکسویل ، تنسی به یک مرکز توزیع 220،000 فوت مربع تبدیل شده است. در ماه دسامبر ، هیئت مدیره برنامه ریزی محلی در ووستر ، ماساچوست ، درخواست آمازون برای تبدیل Greendale Mall به یک مرکز توزیع 121000 فوت مربع را امضا کرد.

براساس تجزیه و تحلیل Coresight Research ، بین سال های 2016 و 2019 ، آمازون حدود 25 مرکز خرید را تغییر داده است. سال گذشته ، گزارش شده بود که در حال مذاکره با Simon Property Group ، بزرگترین مالک مرکز خرید کشور ، برای تبدیل فروشگاه های ورشکسته JCPenney و Sears به ​​مراکز تحقق است. تارگت و والمارت همچنین برخی از فروشگاه های کم عملکرد خود را به مراکز پیشرفت تبدیل کرده اند.

مرکز خرید ناکسویل در ناکسویل ، تن. گوگل
وینس تیبون ، سرپرست تحلیلگر خرده فروشی و صنعتی در شرکت تجزیه و تحلیل املاک و مستغلات گرین استریت ، گفت: “واقعیت این است که گردش پول در این مراکز خرید با کیفیت پایین به سرعت در حال کاهش است.” “شما باید تصمیم بگیرید ،” آیا من خودم می خواهم كاری كنم كه بتوانم پول زیادی را برای تبدیل این خرده فروشی مرده به خرده فروشی پر رونق یا دفاتر تجاری خود سرمایه گذاری كنم؟ “فروش یک مرکز خرید مرده به عنوان زمین گزینه جذاب تری است.”

طبق خیابان سبز ، حدود 50 درصد از فروشگاه های بزرگ مستقر در مرکز خرید می توانند تا پایان سال 2021 برای همیشه بسته شوند. به گفته تیبون ، بیشتر این تعطیلی های مراکز خرید مراکز سطح پایین هستند که برای هر فوت مربع فضا کمتر از 320 دلار درآمد کسب می کنند ، که این امر پوشش وام های آنها را دشوار می کند.

مراکز تجاری هم اکنون در تلاشند تا با بدهی وام مسکن همراه شوند. Macerich ، که حدود 50 مرکز خرید در سراسر کشور را اداره می کند ، در ماه فوریه اعلام کرد که برای بازپرداخت 1.5 میلیارد دلار بدهی که باید در ماه ژوئیه به پایان برسد ، تغییر ساختار داده است. CBL Properties که از مستاجران اصلی آن می توان به Victoria’s Secret و Foot Locker اشاره کرد ، در ماه مارس با وام دهندگان به توافق رسیدند که 1.6 میلیارد دلار از ترازنامه خود را تراش دهند.

“فروش یک مرکز خرید مرده به عنوان زمین گزینه جذاب تری است.”

نیکی فرمن ، سخنگوی آمازون ، از اظهار نظر در مورد برنامه های آینده خود برای ساخت و ساز در املاک و مستغلات تجاری مرده خودداری کرد. اما وی گفت این شرکت “به طور مداوم در حال بررسی مکان های جدید و سنجیدن عوامل مختلف هنگام تصمیم گیری در مورد توسعه سایت های آینده برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.”

مراکز محلی
امضای آمازون نخست تحویل به شبکه ملی متشکل از بیش از 100 مرکز تحقق و تقریباً 1 میلیون کارگر بستگی دارد تا بسته ها را در یک روز – یا حتی یک ساعت به درب ورودی مشتری برسانند.

این بیماری همه گیر باعث سرعت بخشیدن به تجارت خرده فروشی آمازون شده است ، زیرا فروشگاه ها بسته می شوند و مردم برای جلوگیری از عفونت های ویروس کرونا در خانه گرسنگی می کشند. برایان اولساوسکی ، مدیر ارشد مالی آمازون ، در ماه فوریه به سرمایه گذاران گفت که فروش خالص در سال 2020 نسبت به سال قبل 37 درصد افزایش یافته است و این شرکت منجر به سرمایه گذاری تقریبا 44 میلیارد دلاری در هزینه های سرمایه ای شده است. وی گفت که ردپای مرکز تحقق آن در سال 2020 نسبت به سال قبل 50 درصد رشد کرد.

وی گفت: “در دنیای [مراكز تحقق] ، به سختی می توان این ظرفیت را روشن كرد ، بنابراین به طور كلی به این معنی است كه برای محافظت از تجربه مشتری مجبور به ساخت بیش از حد هستید.”

Cortana Mall در باتون روژ سومین مرکز توزیع آمازون در این منطقه خواهد بود. این مرکز تجاری با مالکیت Moonbeam Capital Investments و واقع در منتهی الیه شرق شهر در تقاطع دو بزرگراه بزرگ ، از سالهای پس از رکود بزرگ ، روند نزولی به خود گرفته است. این مرکز خرید به دلیل عدم علاقه در بازار 2018 به بازار عرضه و از بازار خارج شد. در ابتدای سال جاری ، آخرین فروشگاه باقیمانده مرکز خرید ، مرکز ترخیص کالا از گمرک Dillard اعلام کرد که تعطیل می شود.

الکس گلدفارب ، تحلیلگر ارشد تحقیقات در پایپر سندلر ، گفت: “بسیاری از این مراکز تجاری که به بلوک می روند ، در بسیاری از موارد ارزش بدهی وام مسکن بیش از بازار است.” “شما به راحتی می توانید یک مرکز خرید 50 تا 100 میلیون دلاری وام رهنی داشته باشید که به مبلغ 20 میلیون دلار فروخته شود زیرا در واقع هیچ مستاجری باقی نمانده است و شما به ارزش زمین می فروشید.”

ردپای مرکز تحقق آمازون در سال 2020 50 درصد رشد کرد.

طبق گفته دادستان دادگاه East Baton Rouge ، آمازون در اوایل سال جاری املاک Cortana Mall را با قیمت حدود 17 میلیون دلار خریداری کرد. این مبلغ فقط حدود 6 دلار در هر فوت مربع است. علاوه بر این ، شورای مترو East Baton Rouge 35 میلیون دلار تخفیف مالیاتی برای Seefried Properties را برای توسعه این پروژه از طرف آمازون تصویب کرد.

توصیه شده
انتخابات 2020
“چهل و پنجمین”: چرا ترامپ مارک نمادین خود را برای تعدادی رها می کند
اخبار کسب و کار
آمازون مسئله ادرار رانندگان در بطری ها را تأیید می کند
در حالی که Moonbeam به NBC News پاسخ نداد

درخواست برای اظهار نظر ، شهردار باتون روژ ، شارون وستون بروم ، در ماه مارس در بیانیه ای گفت که وی از حمایت مجدد از توسعه مجدد مرکز خرید قبلی کورتانا پشتیبانی می کند.

وی گفت: “این پروژه تولیدی 1000 شغل جدید برای ساکنان منطقه ایجاد خواهد کرد.” “تغییر منطقه امروز Cortana Mall برای پیشبرد این پروژه بسیار حیاتی است.”

مردم محلی عصبانی
اما در وورستر ، ماساچوست ، جایی که آمازون در حال ساخت یک مرکز توزیع در محل یک مرکز خرید سابق است ، این شرکت بازپرداخت جامعه را دریافت کرده است. در جلسه کمیسیون برنامه ریزی در ماه دسامبر ، ده ها نفر علیه این توسعه شهادت دادند و نگرانی هایی را در مورد ترافیک ، سر و صدا ، شرایط کار ، انتشار گازهای گلخانه ای ، تأثیر بر مشاغل کوچک و تلاش های ضد اتحادیه شرکت ایجاد کردند.

“آیا این توسعه جامعه خواهد بود ، و آمازون چه تعهداتی را برای جامعه ما متعهد خواهد شد؟” کوین کسن ، 40 ساله ساکن Worcester که در این جلسه سخنرانی کرد ، به NBC News گفت. “پاسخ اکثر ما این بود ،” در مورد کارگران برای اطمینان از اینکه رفتار خوبی با آنها شده است ، چه کاری انجام می دهید و آیا قرار است کارگران اتحادیه را در این پروژه ها استخدام کنید؟ “

جسیکا شومر ، مدیر توسعه اقتصادی آمازون ، در جلسه دسامبر گفت که مرکز توزیع 70 شغل جدید ایجاد می کند که حداقل 15 دلار در ساعت با مزایای کامل پرداخت می کنند. وی همچنین چندین نمونه از کمک های مالی آمازون به مناطق محلی مدرسه و سازمان های مسکن اشاره کرد. در پایان ماه ، آمازون چراغ سبز ساخت.

Greendale Mall در Worcester ، ماسا. گوگل
کسن در مصاحبه ای اظهار امیدواری کرد که Finard Properties ، مالک مرکز خرید ، برنامه های اعلام شده خود را برای تبدیل مرکز خرید محو شده به مکانی با کاربری مختلط با خرید و مسکن انجام دهد. اکنون ، با آمازون به شهر ، او نگران است که جامعه هیچ مزیتی نداشته باشد.

وی گفت: “من شاهد بوده ام که توسعه اقتصادی برای جامعه ما اتفاق افتاده است – این در سطح محلی ناامید کننده است.” “اما ، در همان زمان ، من یک لیست منظم از مقالات مربوط به ساخت آمازون در اینجا و ساخت آمازون در آنجا را می بینم. من مطمئن نیستم که هیچ یک از ما واقعاً پیامدها را کاملاً بفهمیم زیرا این اتفاق خیلی سریع رخ می دهد. “

مزایای دیگر
دوباره به تنسی ، شهردار ناکس ، گلن جیکوبز گفت که مرکز جدید توزیع آخرین مایل آخرین آمازون برای شهر ، که ضررهای خود را از دست داده بود ، یک آرامش است. با کم شدن فروش ، مالک مرکز تجاری ، ناکسویل شرکا ، با پرداخت تقریباً 600،000 دلار مالیات بر دارایی متخلف شد.

وی گفت كه آمازون قصد دارد 700 كارگر را برای مركز توزیع استخدام كند و برای این طرح تقاضای تخفیف مالیاتی نداشته است.

در حالی که شهرستان در مقایسه با یک مرکز خرید ، مالیات انبار را به عنوان مالکیت انبار دریافت نخواهد کرد ، اما جیکوبز گفت که آمازون تأثیر گسترده تری بر اقتصاد محلی خواهد داشت.

وی گفت: “این تأثیر غیرمستقیم افرادی است که در آنجا کار می کنند پول بیشتری در جیب خود دارند و هزینه بیشتری را صرف خرید خانه یا اجاره آپارتمان می کنند که منجر به افزایش مالیات می شود که ما مستقیماً از آن بهره مند می شویم.”

https://www.nbcnews.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *