آوریل 24, 2024

10 هفته تا خط پایان: مسابقه شهردار نیویورک گرم می شود

0

Andrew Yang, who has been leading in polls, wants to be the chief cheerleader for the city’s comeback.

این روز افتتاحیه پارک های تفریحی معروف کونی آیلند بود که مدتها در طی همه گیر شدن مسدود شده بود و اندرو یانگ – نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 که مبارزات شخصیت محور خود را به مسابقه شهردار نیویورک منتقل کرده بود – از عناصر اصلی او بود.

“جزیره کونی برای تجارت باز است!” او روز جمعه اعلام کرد ، هنگامی که به پایین پیاده روی بادی می رود ، مشت های خود را پمپ می کند. “شهر نیویورک! آیا می توانید آن را احساس کنید؟ “

آنچه احساس می شد یک رویداد انتخاباتی بود و آقای یانگ تنها نامزد شهرداری نبود که از این فرصت استفاده کرد. اسکات ام استرینگر ، کنترل کننده شهر ، در میانه راه مخلوط شد و با خانواده اش بازی می کرد. کاترین گارسیا ، کمیسر بهداشت سابق ، سوار اتومبیل های سپر شد و از مشاغل کوچک بازدید کرد.

نیویورک در مسیر بهبودی از بیماری همه گیر با چالش های بسیار زیادی روبرو است. هزاران کشته ، ویرانی اقتصادی ، افزایش جرایم خشن و نابرابری عمیق نژادی و اقتصادی – اجتماعی ، مسیر پیشرفت شهر را از هر جهت پیچیده و پیچیده می کند ، و این مسابقه شهردار آینده را به نتیجه ترین مسابقه شهر حداقل در دو دهه گذشته تبدیل می کند. اکنون ، در حالی که شهر در میان گرمای هوا و واکسیناسیون ویروس کرونا به آهستگی زنده می شود ، مسابقه وارد مرحله جدید و فزاینده ای می شود.

پس از ماه ها انجام جمع آوری کمک های مالی مجازی و شرکت در یک دور بی پایان از گردهمایی های آنلاین شهردار ، نامزدها حملات خود را تیزتر می کنند ، برنامه های تبلیغاتی حضوری خود را افزایش می دهند و آماده می شوند تا میلیون ها دلار را که چندین مدعی ذخیره کرده اند ، صرف کنند ، اما تعداد کمی از آنها هزینه کرده اند در تبلیغات عمومی.

طبق نظرسنجی و مصاحبه های موجود با مقامات منتخب و استراتژیست های حزب ، حدود 10 هفته قبل از انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در 22 ژوئن ، که احتمالاً شهردار بعدی را تعیین می کند ، در حال حاضر چهار نامزد ردیف اصلی مدعیان را تشکیل می دهند. آقای یانگ ، رهبر بلامنازع نظرسنجی وجود دارد. اریک آدامز ، رئیس بخش بروکلین ؛ آقای استرینگر؛ و مایا دی ویلی ، مشاور سابق شهردار بیل دو بلازیو و تحلیلگر سابق MSNBC.

اما این مسابقه به نظر می رسد که یک نامزد به اندازه کافی روان است مانند نامزد دی بلازیو در سال 2013 ، و بسیاری از رای دهندگان بلاتکلیف تصمیم گرفتند که مسابقه را بررسی کنند ، طبق مصاحبه های انجام شده با دموکرات های نیویورک در سراسر شهر و برخی داده های نظرسنجی.

تلاقی عوامل – تمرکز بر تلاش برای واکسیناسیون و بحث در مورد بازگشایی ، بحران فرماندار اندرو ام. کوومو در آلبانی ، و فرسودگی سیاسی پس از کارزار ریاست جمهوری – بحث های مدنی را در مورد طیف وسیعی از موضوعات تحت الشعاع قرار داده است که بهبود وضعیت پس از همه گیری شهر را شکل می دهد. .

نامزدها برای تغییر آن مسابقه می دهند.

گرگ میکس ، نماینده حزب دموکرات نیویورک و رئیس حزب دموکرات کوئینز ، گفت: “شما می توانید احساس کنید که واقعا داغ می شود” ، گفت: او معتقد است که با گذشت ماه رقابت بیشتر خواهد شد.

شهردار بعدی که مسئولیت نیروی کار 300000 نفری شهر را به عهده خواهد گرفت ، یک سری چالش های سرسام آور را به ارث می برد. این مسابقه آزمایش خواهد کرد که آیا رأی دهندگان برای کاندیدایی که صلاحیت مدیریتی را نشان می دهد ، کسی که شهر را تقویت می کند ، شخصی با جسورانه ترین ایده های جسورانه است ، یا رقیبی است که به بهترین وجه ترکیبی از هر سه روش را ارائه می دهد.

ورود رأی گیری با رده بندی انتخاب شده در شهر نیویورک ، که در آن رأی دهندگان می توانند تا پنج نامزد را به ترتیب اولویت حمایت کنند ، لایه دیگری از غیرقابل پیش بینی بودن را به مسابقه اضافه کرده است.

بسیاری از مبارزات انتخاباتی انتظار دارند که مسابقه در ماه مه آغاز شود ، زمانی که انتظار می رود تعداد بیشتری از مدعیان تبلیغات تلویزیونی را خریداری کنند و اتحادیه ها فشارهای شخصی را تسریع می کنند. یک سری بحث های رسمی نیز ماه آینده آغاز می شود و برخی از مبارزات در مورد مقدمات مناظره فکر می کنند. آقای یانگ می داند که احتمالاً یکی از نقاط اصلی آن استراتژیک سازی خواهد بود.

در واقع ، تعدادی از مخالفان آقای یانگ حملات خود را علیه نامزدی وی شدت می دهند.

آقای استرینگر سعی کرده است آقای یانگ را به عنوان یک مروج سیاسی بی تجربه ایده های بد تصور ، مانند یک کازینو در جزیره فرمانداران ، معرفی کند. آقای آدامز به دلیل خروج از شهر در هنگام شیوع بیماری به آقای یانگ تبدیل شده است. و خانم ویلی انتقاد کرده است که چگونه آقای یانگ در مورد مسائلی مانند هزینه های محرک بحث کرده است ، در حالی که یک دستیار مبارزات انتخاباتی ویلی وی را با “مینی ترامپ” مقایسه کرد ، اتهامی جدی در سیاست های دموکراتیک.

مشاوران آقای یانگ – به همراه یک گروه تهاجمی از طرفداران “یانگ باند” فعال در اینترنت – از او در هر مرحله دفاع می کنند ، با این استدلال که این حملات به سادگی نشان دهنده ایستادن وی در مسابقه است و او را به عنوان یک خارجی غرورآمیز سیاسی با ایده های تازه بازی می کند.

این رشته چندین نامزد رنگین پوست را شامل می شود و آقای یانگ ، پسر مهاجر تایوانی ، برای جلب رای دهندگان آسیایی-آمریکایی به شدت کار کرده است. س significantال مهم دیگر در هفته های آینده این خواهد بود که کدام یک از نامزدها با بیشترین تعداد رأی دهندگان سیاه پوست طنین انداز است. آقای آدامز ، یک افسر پلیس سابق سیاه پوستان و یک مقام باسابقه بروکلین ، از موقعیت مناسبی برای طرح پرونده خود برخوردار است ، اما او تنها نیست.

ریموند جی مک گوایر ، مدیر سابق سیتی گروپ سیاهپوست که به شدت در جنوب شرقی کوئینز مبارزات انتخاباتی انجام داده است ، هفته گذشته با کشیش آل شارپتون ، رهبر حقوق مدنی ، به مینیاپولیس رفت تا در دادگاه مرگ جورج فلوید شرکت کند.

و در روز جمعه ، خانم ویلی – زنی سیاه پوست که قبلاً از اتحادیه بین المللی کارمندان خدمات محلی 1199 پشتیبانی می کرد – توسط نماینده ایوت کلارک ، یک دموکرات از بروکلین و نماینده انجمن های سیاه کنگره مورد تأیید قرار گرفت. دیان مورالس ، مترقی ترین نامزد مسابقه ، خود را آفرو-لاتین معرفی می کند و علاقه شدید فعالان چپ گرای چپ را برانگیخته است.

آقای استرینگر ، با داشتن صندوق جنگی قابل توجه و تأییدیه های برجسته ، در کنار خانم های وایلی و مورالس برای پیشروترین رای دهندگان در شهر رقابت می کند. فعالان جناح چپ ، که از قدرت ادراک شده آقایان یانگ و آدامز – دو کاندیدای مرکزگرای دیگر – نگران هستند ، در حال استراتژی هستند که چگونه یک مدعی یا گروهی از مدعیان را با دیدگاه خود هماهنگ کنند.

تعدادی از سازمان ها ، از حزب چپ گرایان خانواده های کارگر گرفته تا فدراسیون متحد معلمان ، در میان مراحل تأیید هستند ، که می تواند به رأی دهندگان کمک کند نامزدهای مورد نظر خود را محدود کنند. تصمیم گیری ممکن است به زودی در این هفته انجام شود.

هنوز زمان برای تکامل مسابقه وجود دارد. خانم گارسیا مورد احترام عمیق برخی از افرادی است که تالار شهرداری را بیشتر می شناسند. آقای مک گوایر و شان دونووان ، دبیر مسکن فدرال سابق ، تبلیغات تلویزیونی را پخش کرده و دارای PAC های فوق العاده ای هستند که به آنها کمک می کند ، پویایی که می تواند توانایی آنها را برای رقابت تقویت کند ، گرچه هیچ یک هنوز آتش نگرفته است.

به ویژه آقای McGuire ، به عنوان محبوب جامعه تجاری ، در اوایل سال مورد استقبال قرار گرفت – با جمع آوری کمک های مالی برای اثبات آن – اما نشانه های فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد نامزدهای دیگر نیز برای طبقه اهدا کننده شهر قابل قبول هستند.

آقای یانگ از خیرین آقای مک گوایر خواستگاری کرده و آنها را تشویق کرده است تا با سرمایه گذاری در چندین نامزد حامی جامعه تجاری ، رویکرد مدیریت نمونه کارها را انتخاب کنند ، به گفته شخصی که از مکالمات اطلاع مستقیم دارد و خواست نامش فاش نشود برای توصیف بحث های خصوصی کمپین یانگ از اظهار نظر خودداری کرد.

www.nytimes.com/2021/04/11/nyregion/mayor-race-nyc.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *