مارس 29, 2024

نمایشگاه Breonna Taylor موزه های هنری را به آهنگی سریعتر نشان می دهد

0

A painting of Breonna Taylor by Amy Sherald is the centerpiece of an exhibition at the Speed Art Museum in Louisville, Ky. It’s an eye-catching blur of color, far in the distance, from the minute you enter.

لوییزویل ، کیو – مردم در مورد بازگشت به حالت عادی قبل از کوید بسیار صحبت می کنند. اما موزه های هنری سنتی ما می توانند این موضوع را فراموش کنند. پس از یک سال محاسبه شدید عدالت نژادی ، همه گیر شدن فلج کننده و کمبودهای اقتصادی فلج کننده ، نهادهای پنهانی که در حال پنهان شدن هستند در تلاشند فقط برای زنده ماندن. و تنها راه آنها برای این کار تغییر است. استراتژی هایی برای حرکت به جلو لازم است. یکی در اینجا در موزه سرعت هنر در حال بازی است ، در قالب یک نمایش آرام و پرشور به نام “وعده ، شاهد ، یادآوری” ، که ممکن است با سود ، توسط سایر موسسات به شیوه بقا بررسی شود.

  • موزه های دائرlopالمعارف معمولی مانند اسپید ، بزرگترین و قدیمی ترین موزه هنر در کنتاکی ، ماشین های یخچالی هستند. نمایشگاه های مهم آنها معمولاً سالها در برنامه ریزی ها برگزار می شوند. قرض گرفتن اشیا from از موزه های دیگر می تواند یک گره قرمز باشد. طبق تعریف ، نمایش های “تاریخی” معمولاً در حوادث و فرهنگ های گذشته محدود می شوند. “قول ، شاهد ، یاد” همه این موارد را تجدید نظر می کند. تولید نمایشگاه را سرعت می بخشد ، بر حال حاضر تمرکز می کند و با این کار مخاطبان جدیدی را که برای آینده نهادی حیاتی هستند ، جلب می کند.

با ترکیب آثاری از مجموعه دائمی Speed’s با وام در چندین مورد مستقیماً از هنرمندان و گالری ها ، نمایش جمع آوری و نصب شد (به زیبایی) فقط در مدت چهار ماه. و این به عنوان پاسخ مستقیم به یک رویداد خبری معاصر تصور شد: قتل برونا تیلور ، کارگر پزشکی 26 ساله سیاه پوست ، توسط پلیس لوئیزویل ، در مارس 2020. نقاشی پس از مرگ تیلور توسط هنرمند امی شرالد است قطعه اصلی نمایشگاه ، همراه با عکسهایی از اعتراضات خیابانی محلی ناشی از مرگ وی و رفتار نرم با افسران سفیدپوست درگیر.

در دسترس بودن نقاشی شرالد ، که به دلیل پرتره قبلی از میشل اوباما مشهور است ، انگیزه این نمایش بود. در ابتدا به سفارش Vanity Fair ، در جلد شماره مجله در سپتامبر 2020 منتشر شد. خود شرالد ابراز علاقه كرد كه تابلو با سرعت نشان داده شود و در ماه نوامبر موزه آلیسون گلن ، متصدی موزه هنر معاصر را در موزه هنرهای Crystal Bridges در موزه هنر آمریكا در بنتونویل آرک استخدام كرد كه با سرعت و دقت حیرت انگیزی ، ساخت نمایشگاهی در اطراف آن در لوئیزویل ، كه كاملاً از هنرمندان سیاه پوست تشكیل شده بود و بودجه ای برای رایگان نگه داشتن پذیرش در نظر گرفته شده است.

دسترسی ، فرهنگی و مالی از ویژگیهای اساسی این نمایش است. تاکنون موزه ها به طور کلی از تغییر جمعیت جمعیتی کشور چشم پوشی می کردند. تاریخی که موزه های هنری بزرگ و منافع عمومی ما از طریق حفظ و نمایش اشیا به تبلیغ آن می پردازند ، در درجه اول تاریخ سفید است ، با نمایش تمام تاریخ های دیگر که از طریق آن فیلتر شده اند. اما این دیدگاه شیبدار دیگر نمایانگر مخاطبانی نیست که موزه ها – صرفاً عمل گرایانه – برای زنده ماندن نیاز به جذب آنها دارند.

موزه ها همچنین تمایل دارند که تغییرات بنیادی در آگاهی و علاقه به گذشته را دست کم بگیرند. به نظر می رسد در یک قرن رسانه های اجتماعی توجه بیشتر به چرخه خبر 24 ساعته معطوف شده است. چگونه می توان این آگاهی جدید را در موزه های کلاسیک ، که به یکپارچه های کند واکنش نشان می دهند ، افتخار می کنند. نهادهای هنری ما تنها با لرزاندن ، آماده بودن و توانایی تنظیم ، جذب و سازگاری می توانند رشد کنند.

در “وعده ، شاهد ، یادآوری” ، Speed نمونه ای از این پویایی را ارائه می دهد. گلن با همکاری نزدیک با خانواده تیلور و استراتژیست روابط اجتماعی Speed’s Toya Northington ، به سرعت کمیته های مشورتی هنرمندان و فعالان را از خود شهر و از سراسر کشور جمع کرد. وی در مجموعه دائمی Speed’s ، مواد جامدی را برای ساخت پیدا کرد ، از جمله آثار چندین هنرمند مرتبط با شهر. قطعات شامل یک نقاشی فریبنده باشکوه و گرم در آغوش از سال 1969 توسط سام گیلیام ، بزرگ شده در لوئیزویل بود. یک سر برنز مجسمه از یک سرباز اتحادیه سیاه توسط اد همیلتون ، که هنوز در آنجا زندگی می کند. و مجموعه ای از صفحات استراتژیک مجله Ebony توسط نوئل د اندرسون ، که اکنون در شهر نیویورک مستقر است ، تغییر یافته است.

www.nytimes.com/2021/04/11/arts/design/breonna-taylor-review-museum-louisville.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *