مارس 29, 2024

برنامه Google برای آینده کار: روبات های حریم خصوصی و دیوارهای بالونی

0

Google has new meeting room concepts like Campfire to put virtual attendees on the same footing as in-person attendees.

برنامه Google برای آینده کار: روبات های حریم خصوصی و دیوارهای بالونی

نمای کوهستان ، کالیفرنیا – اولین دفتر Google یک گاراژ دره سیلیکون بهم ریخته و مملو از میزهایی است که بر روی چوب های اره قرار داشتند.

در سال 2003 ، پنج سال پس از تأسیس ، این شرکت به یک دانشگاه گسترده به نام Googleplex نقل مکان کرد. دفاتر هوای آزاد و فضاهای مشترک عجیب و غریب معیاری را برای آنچه که قرار است یک محل کار نوآور به نظر برسد ، تعیین می کنند. در طول سالها ، امکانات جمع شده است. غذا رایگان بود و همچنین اتوبوس های رفت و آمد به محل کار: رسیدن به دفتر کار و اقامت در آنجا در کل روز آسان بود.

اکنون ، شرکتی که یک بار نحوه رفتار یک کارفرما با کارگران خود را دوباره تعریف کرد ، در تلاش است تا خود دفتر را دوباره تعریف کند. Google در حال ایجاد یک محل کار پس از همه گیری است که کارکنانی را در خود جای دهد که از سال گذشته به کار خود در خانه عادت کرده اند و دیگر نمی خواهند دائماً در دفتر کار باشند.

این شرکت تشویق خواهد کرد – اما نه اجباری – که کارمندان هنگام شروع بازگشت به مطب ، احتمالاً در ماه سپتامبر ، واکسینه شوند. در ابتدا ممکن است فضای داخلی ساختمان های Google کاملا متفاوت به نظر نرسد. اما در طی سال آینده یا حدوداً ، Google طرح های اداری جدیدی را در میلیون ها فوت مربع فضا ، یا حدود 10 درصد از فضای کار جهانی خود آزمایش خواهد کرد.

این برنامه ها بر اساس کارهایی انجام شد که قبل از بحران  ویروس کرونا شروع به اعزام نیروی کار گوگل به خانه کرد ، هنگامی که این شرکت از گروه متنوعی از مشاوران – از جمله جامعه شناسانی که “نسل Z” را مطالعه می کنند و دانش آموزان ارشد برای معاشرت و یادگیری ، پرسید که کارگران آینده چه تصور می کنند خواستن

به نظر می رسد پاسخ این است که ایکیا با لگو دیدار می کند. به جای ردیف میزهای کنار اتاق های جلسات برش کوکی ، Google “Team Pods” را طراحی می کند. هر غلاف یک بوم خالی است: صندلی ها ، میزها ، تخته های سفید و واحدهای ذخیره سازی روی کاستورها را می توان با آرایش های مختلف چرخ کرد و در بعضی موارد در طی چند ساعت مرتب کرد.

برای مقابله با ترکیبی از کارمندان اداری و از راه دور ، این شرکت همچنین در حال ایجاد اتاق جلسات جدیدی به نام Campfire است ، جایی که شرکت کنندگان حضوری در یک دایره نشسته اند که با نمایشگرهای بزرگ عمودی غیر قابل چشم پوشی است. این نمایشگرها چهره افرادی را که با کنفرانس ویدیویی در حال شماره گیری هستند نشان می دهد بنابراین شرکت کنندگان مجازی در همان صحنه حضور دارند که از نظر جسمی حضور دارند.

  • در چند مکان در سراسر جهان ، Google در حال ساخت مناطق کار در فضای باز برای پاسخگویی به نگرانی هایی است که ویروس کرونا در دفاتر سنتی گسترش می یابد. در مقر سیلیکون ولی ، که در آن بیشتر اوقات سال هوا مطبوع است ، آن پارکینگ و محوطه چمن را به “کمپ چارلستون” تبدیل کرده است – ترکیبی از حصار و کف پوش عرشه چوبی به اندازه چهار زمین تنیس با Wi-Fi در سراسر.

 

در زیر چادرهای فضای باز دسته های میز و صندلی وجود دارد. در تپه های بزرگتر ، مکان هایی برای ملاقات با دکوراسیون یک مکان طبیعی عقب نشینی در کالیفرنیا و تجهیزات کنفرانس ویدیویی پیشرفته وجود دارد. هر چادر دارای نامی با مضمون کمپ مانند “روشن کردن” ، “s’mores” و “کانو” است. کمپ چارلستون از ماه مارس برای تیم هایی که می خواهند دور هم جمع شوند باز است. گوگل گفت که در حال ساخت فضاهای کاری بیرونی در لندن ، لس آنجلس ، مونیخ ، نیویورک و سیدنی ، استرالیا و احتمالاً مکان های بیشتری است.

کارمندان می توانند با یک برنامه چرخشی که به افراد مأموریت می دهد در یک روز خاص به دفتر کار بیایند تا اطمینان حاصل شود که هیچ کس در همان روز همسایگان میز کار خود در آنجا نیست ، به میزهای دائمی خود بازگردند.

علی رغم فرهنگ شرکتی آزاد شرکت ، حضور منظم در دفتر یکی از معدود قوانین پایدار Google بود.

آلیسون آریف ، نویسنده معماری و طراحی که در دانشگاه های بزرگ دانشگاه تحصیل کرده است ، گفت که این دلیل بزرگی بود که گوگل امتیازات مجلل خود را ارائه داده است. خانم آریف ، که یکی از نویسندگان کمک کننده در بخش نظرات در نیویورک تایمز بود ، گفت: “آنها می توانند تا زمانی که ممکن است همه را در دانشگاه نگه دارند و کسی را در محل کار خود نگه می دارند.”

اما از آنجا که نیروی کار Google بالای 100000 کارمند در سراسر جهان قرار داشت ، همکاری حضوری اغلب غیرممکن بود. کارمندان تمرکز با این همه حواس پرتی در داخل دفاتر باز Google دشوارتر بود. این شرکت از راه اندازی طولانی مدت خود گذشته است.

در سال 2018 ، گروه املاک و مستغلات Google شروع به بررسی کارهایی کردند که می تواند متفاوت انجام دهد. این تیم برای “محیط های ساخته شده” به تیم تحقیق و توسعه این شرکت مراجعه کرد. این یک گروه التقاطی از معماران ، طراحان صنعتی و داخلی ، مهندسان سازه ، سازندگان و متخصصان فن آوری به رهبری میشل کافمن بود که قبل از پیوستن به گوگل از یک دهه پیش با معمار مشهور فرانک گری کار می کرد.

Google روی سه گرایش متمرکز شده است: کار در هر جایی اتفاق می افتد و فقط در دفتر کار نیست. آنچه کارمندان از محل کار نیاز دارند دائماً در حال تغییر است. و محل کار باید بیش از میز ، اتاق جلسات و امکانات رفاهی باشد.

خانم کافمن گفت: “آینده کاری که فکر می کردیم 10 سال از آن گذشته است” ، کوید اکنون ما را به آن آینده رساند. ”

دو مورد از سخت ترین عناصر در طراحی دفتر ، دیوارها و سیستم های گرمایشی و سرمایشی هستند. گوگل سعی دارد آن را تغییر دهد. این مجموعه در حال توسعه آرایه ای از دیوارهای متحرک مختلف است که می تواند بسته بندی شود و به صورت مسطح به دفاتر سراسر جهان حمل شود.

این نمونه اولیه از یک سیستم کانال هوایی هوایی مبتنی بر پارچه است که با زیپ متصل می شود و می توان آن را برای تنظیمات مختلف صندلی در آخر هفته منتقل کرد. گوگل همچنین در تلاش است تا مبارزه بر سر دمای مطب را خاتمه دهد. این سیستم به هر صندلی اجازه می دهد پخش کننده هوای مخصوص خود را داشته باشد تا جهت یا میزان دمش هوا را کنترل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *