آوریل 24, 2024

بازارهای مالی به دوران جدیدی می روند

0

نسخه ای از این داستان اولین بار در خبرنامه CNN Business ‘Before the Bell ظاهر شد. مشترک نیستید؟ می توانید در اینجا ثبت نام کنید.
لندن (CNN Business) آنچه جروم پاول ، رئیس صندوق فدرال ، با لحنی ایستاده گفت ، ممکن است چندان مهم به نظر نرسد. بود.

آنچه اتفاق می افتد: بانک مرکزی ایالات متحده اکنون انتظار دارد که با رونق اقتصاد پسا همه گیری و افزایش تورم ، نرخ بهره را در سال 2023 افزایش دهد. این زودتر از آن است که در ماه مارس نشان داد ، زمانی که فدرال رزرو پیش بینی کرد نرخ ها حداقل برای دو سال آینده نزدیک به صفر باقی بمانند.
و مقامات در حال بحث در مورد زمان پس گرفتن برنامه خرید دارایی های بزرگ فدرال رزرو هستند که 120 میلیارد دلار از اوراق بهادار در ماه را جمع می کند تا هزینه های وام را پایین نگه دارد.
پاول با بیان اینکه حداقل یک تغییر سیاست حداقل در رادار بانک مرکزی است ، گفت: “شما می توانید در مورد این جلسه که ما داشتیم به عنوان جلسه” صحبت کردن درباره صحبت کردن “فکر کنید.”

این تغییر بلافاصله در بازارهایی که بیش از یک سال از اقدامات محرک دوران بحران مست شده اند ، احساس شد.
پس از اعلام ، داو بیش از 380 واحد یا 1.1 درصد افت کرد و S&P 500 و Nasdaq Composite به ترتیب 1٪ و 1.2٪ افت کردند. بازار اوراق قرضه نیز با فروش عملکرد خزانه داری 5 ساله ایالات متحده ، که بر خلاف قیمت حرکت می کند ، با فروشی حدود 0.1 درصدی ، فروش بالایی را تجربه کرد. بازده واقعی که به آنچه وام گیرندگان در هنگام تورم تأیید می کنند ، اشاره دارد و حتی بیشتر از این افزایش یافته است.

https://edition.cnn.com/2021/06/17/investing/premarket-stocks-trading/index.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *