مارس 29, 2024

پیروزی پرسپولیس برابر یاران ژاوی/ سرخ‌های ایران صدرنشین شدند

0

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد

تیم فوتبال پرسپولیس که قبل از هفته پایانی مرحله گروهی صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده بود در دیداری برای صدرنشینی برابر السد قطر به برتری رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در هفته ششم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مرتضی پورعلی گنجی(۳ – گل به خودی) برای پرسپولیس گل زد.

سرخپوشان که از حمایت تماشاگران خودی سود می بردند از همان دقیقه اول حملات روی دروازه السد را شروع کردند که در دقیقه سوم توپ ارسالی محمد انصاری با ضربه سر مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی السد وارد دروازه تیم قطری شد.

در ادامه دو تیم نمایش پایاپایی را داشتند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما در نهایت این بازی در نیمه اول با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

نیمه دوم کم رمق تر از نیمه اول شروع شد و این تیم قطری بود که تلاش می کرد تا گل خورده را جبران کند. یاران ژاوی که باخت در ورزشگاه آزادی برایشان حکم از دست دادن صدرنشین پس از هفته ها را داشت حملات پرتعدادی را روی دروازه پرسپولیس پی ریزی کردند اما دفاع خوب سرخپوشان اجازه نداد دروازه بیرانوند باز شود.

بهترین و ایده آل ترین فرصت السد در دقیقه ۸۷ بدست آمد که بونجاح درون محوطه شش قدم پس از دریبل یکی از مدافعان پرسپولیس درحالی که دروازه خالی را مقابل خود داشت توپ را با قدرت به تیر افقی دروازه کوبید تا پرسپولیس از یک شوک بزرگ نجات پیدا کند.

در اولین دقیقه وقت های اضافه هم تیم السد یک فرصت ایده آل دیگر برای رسیدن به گل تساوی داشت اما بازهم ضربه بازیکن این تیم به کنار دروازه رفت تا سرخپوشان نفس راحتی بکشند.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد. السد هم با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

https://www.mehrnews.com/news/4272870/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *