آوریل 27, 2024

مردم در حال ربودن خانه های تعطیلات هستند

0

این فقط توله سگ و مایه ترشی نیست. نکته دیگری که در طی همه گیر شدن جهش پیدا کرد: خرید خانه های تعطیلات.

کارگران از راه دور که می توانستند از هرجایی وارد سیستم شوند ، در مناطق تعطیلات خانه هایشان را خرد کردند و خریدهای فصلی خانه را سال گذشته سر به فلک کشیدند.


فروش خانه های تعطیلاتی در سال 2020 نسبت به سال قبل 16 درصد افزایش یافته است ، و بر اساس گزارشی از انجمن ملی معاملات ملکی ، رشد کلی در فروش خانه های موجود در سال گذشته که 5.6 درصد بود ، پیشی گرفت. و این روند همچنان ادامه دارد و در حال حاضر فروش نسبت به سال آوریل 33 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
بیشتر از توانمندی مالی
چه مقدار خانه می توانم تهیه کنم؟
چگونه تورم بر سطح زندگی من تأثیر می گذارد؟
چه مقدار برای بازنشستگی پس انداز می کنم؟

لارنس یون ، اقتصاددان ارشد NAR ، گفت: “خانه های تعطیلات در حال حاضر کالای داغی هستند.” “با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل و کارفرمایان همچنان گزینه کار از راه دور را برای کارگران در نظر گرفته اند ، خانه های تعطیلات و خانه های دوم همچنان گزینه محبوب خریداران خواهد بود.”
در حالی که همه گیر در مارس و آوریل سال گذشته فروش مسکن را متوقف کرده است ، بازار در نیمه دوم سال 2020 با جهش چشمگیر روبرو شد و آن را به گرمترین سال برای املاک و مستغلات از سال 2006 تبدیل کرد. بر اساس این گزارش ، مقاصد خانه دوم است.
10 شهرستان برتر تعطیلات سال گذشته در چند ایالت از جمله فلوریدا ، مریلند ، ماساچوست ، میشیگان و کارولینای شمالی متمرکز شده بودند.
گرمترین شهرستان خانه تعطیلات لی کانتی در فلوریدا بود که کیپ مرجان و فورت مایرز در آن واقع شده اند. در سال 2020 ، فروش مسکن در آنجا 10 درصد افزایش یافت و املاک 45 روز سریعتر از سال 2019 به فروش رسید. بسیاری از خانه ها در محدوده متوسط ​​قیمت قرار دارند ، اما در سال گذشته با متوسط ​​فروش 12٪ به 247،000 $ افزایش یافت.
بهترین شهرهای خانه تعطیلات همچنین شامل برخی از جوامع مستقر در خانه های دوم گران قیمت ، مانند Martha’s Vineyard در ماساچوست ، که در سال گذشته فروش خانه 14٪ افزایش یافته است ، با متوسط ​​قیمت فروش 64٪ به 1.4 میلیون دلار رسیده است. با این وجود ، این تنها دومین شهرستان گران قیمت در خانه تعطیلات است ، پس از Nantucket در نزدیکی آن که قیمت متوسط ​​آن 2.3 میلیون دلار است ، 42 درصد بیشتر از سال گذشته.

https://edition.cnn.com/2021/06/17/homes/vacation-home-sales-increase-covid-feseries/index.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *